Beni Affet 571. Bölüm Tek Parça Full Hd izle 27 Mayıs 2014



Beni Affet 571. BolumBeni Affet 571. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 571. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 571. Bölüm Tek Parça HD seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 571. Bölüm izle

Beni Affet 571. Bölüm Fragmanı ve ÖzetiKemal Şahin’in ne işler çevirdiğini öğrenmek isterken Cesur’un adamları tarafından engellenmeye çalışılmıştır. Bu sırada Cesur’un adını duyan Kemal, kirli bağlantıları öğrenmekte kararlıdır. Bahar Şebnem’i evden göndermek için uğraşırken, Şebnem ailenin ortasında bombayı patlatır. Umut ise Kadir’in yaptıklarını Leyla’ya kanıtlamak ister.
Beni affet 571. Bölüm Özeti 27 Mayıs Salı Büyük günün tarihi belli olmuş, Cüneyt nikah gününü almıştır. Ancak bir ablası olduğunu öğrenen Feride, bunu Cüneyt’e söyler. Cüneyt’te duyduklarına inanamazken, ablasını bulma umudu olmayan Feride’ye yardım etmek için araştırmalarına başlar. Diğer yandan Feride’nin geçmişe dair gerçekleri birer birer öğrendiğini gören Zühre ve Osman’ın paçaları tutuşur.

Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.