Beni Affet 572. Bölüm Tek Parça Full Hd izle 28 Mayıs 2014



Beni Affet 572. BolumBeni Affet 572. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 572. Bölüm Full Tek Parça izle,Beni Affet 572. Bölüm Full Tek Parça seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 572. Bölüm izle

Beni Affet 572. Bölüm Fragmanı ve ÖzetiŞahin’in gerçek karısı olduğunu söyleyen Şebnem’in ağzından çıkanlara anlam veremeyen Sevgi ve Kader Şebnem’i kovmak isterler. Kocasını alıp gitmek isteyen Şebnem üstelerken, sonunda Şahin’den de gerçeği duyan Sevgi’nin gözleri döner. Bahar yerle bir olan annesini sakinleştirmeye çalışırken, Kemal ise bir oda dolusu parayla karşı karşıya kalır.
Beni affet 572. Bölüm Özeti 28 Mayıs Çarşamba Cüneyt ve Dilek’le birlikte ablasını aramaya koyulan Feride’nin aklında bir sürü soru işareti vardır. Ablasının geçmişte yaşadıklarıyla ilgili duyduklarına üzülen Feride, kendisiyle ilgili sarsıcı bir gerçek daha öğrenir.
Tunç Eylül’ün yeni bir plan hazırlığında olduğundan şüphelenerek O’nu sorguya çeker. Ferman ise sonunda Yıldız’a kendisini affettirebilecek midir?

Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.