Beni Affet 574. Bölüm Tek Parça Full izle 30 Mayıs 2014



Beni Affet 574. BolumBeni Affet 574. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 574. Bölüm Full Hd izle,Beni Affet 574. Bölüm Full Hd seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 574. Bölüm izle

Beni Affet 574. Bölüm Fragmanı ve ÖzetiFeride ablasını bulmak için girdiği uzun koridorda bütün kapıları teker teker açmıştır. Oysa ki aradığı kişi Feride’nin yanı başındadır. Ablasını bulamayan Feride onun hayatı için endişelenirken, Tunç’un hareketlerinden şüphelenen Eylül, onu takip eder. Emine’den öğrendikleriyle şaşkına dönen Tunç ise Feride’nin neyin peşinde olduğunu anlamaya çalışır.
Beni affet 574. Bölüm Özeti 30 Mayıs Cuma Bahar ailesinin yaşadıklarından kendini sorumlu tutarak her şeyi bildiğini açıklar. Kemal ise Şahin’in peşindedir. Şahin’den Cesur’un kim olduğunu öğrenen Kemal’in kafasındaki taşlar yerine oturturken, Şahin’i ortadan kaldırmayı aklına koyan Cesur, Şebnem’i kullanarak bir tuzak kurar. Cesur sonunda nihai amacına ulaşabilecek midir?

Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.