Beni Affet 575. Bölüm Tek Parça izle 02 Haziran 2014



Beni Affet 575. BolumBeni Affet 575. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 575. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 575. Bölüm Tek Parça seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 575. Bölüm izle

Beni Affet 575. Bölüm Fragmanı ve ÖzetiCüneyt’le hayatını birleştireceği güne adım adım yaklaşan Feride, halası Dilek’le birlikte ailesine dair bugüne kadar kimsenin bilmediği sürpriz bir gerçeği öğrenerek şaşkına döner. Kozanlara yenilmiş olmanın ağırlığı altında ezilen Eylül’ün ise yeni hedefinde kim vardır?
Beni affet 575. Bölüm Özeti 2 Haziran Pazartesi Şahin’i şüpheleneceği bir isimle gören Kemal, olayın aslını araştırmak için işe koyulur. Kemal, Cesur’a kadar uzanan ancak tehlikelerle dolu bir yola girerken, Şahin’in Sevgi’ye yapacağı bir sürpriz ortalığı karıştırır. Bahar tüm gerçeği ortaya dökmekte kararlı olan Şebnem’i durdurmak için çabalar.

Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.