Beni Affet 576. Bölüm Tek Parça Online izle 3 Haziran 2014



Beni Affet 576. BolumBeni Affet 576. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 576. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 576. Bölüm Tek Parça seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 576. Bölüm izle

 Beni Affet 576. Bölüm Fragmanı ve ÖzetiMutluluklarını evlilikle taçlandırmalarına günler kalan Feride ve Cüneyt tatlı bir telaş içerisindedir. Eylül’den kurtulduklarını sanarak kendi dünyalarına dönen ikili Eylül’ün her şeyi alt üst edecek büyük bir hazırlık içinde olduğundan habersizdir. Eylül kardeşi olduğunu bilmediği Feride’ye en karanlık yüzünü göstermek üzeredir.
Beni affet 576. Bölüm Özeti 3 Haziran Salı Şahin’in diğer ailesine açılan kapıların anahtarlarını elinde tutan Kemal, ailesi üzerine oynanan oyunların kaynağına ulaşır. Kemal Sevgi’yi de alarak Cesur’un evini basarken, Şebnem ise kocası Şahin’i geri kazanmak ister.Diğer yandan Umut ve Leyla’ya tuzak kurmaya çalışan Sait ve Kadir, beklemedikleri bir manzarayla karşılaşır.


Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.