Beni Affet 580. Bölüm Tek Parça Full Hd izle 9 Haziran 2014



Beni Affet 580. Bolum

Beni Affet 580. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 580. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 580. Bölüm Tek Parça HD seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 580. Bölüm izle



Beni Affet 580. Bölüm Fragmanı ve Özeti 
Beni Affet Sezon Finaline dolu dolu giderken gerçekler ortaya çıkmaya, yeni entrikalar örülmeye, sevgilileri sınayan yeni olaylar yaşanmaya devam ediyor.
“O senin kardeşin Eylül” diyen Tunç’a korkulu gözlerle bakarken Eylül, bunun gerçek olup olmadığını sorgulayacak zamanı ararken, Polisler onun ensesine biner, karakola giderken aklında tek bir “cümle” vardır, o da Tunç’un ağzından dökülen, “Feride Senin Kardeşin” cümlesi..
Bunca yıl, kardeşini ararken, bir yandan da ailesinin intikamı için uğraşmıştır Eylül, şimdiyse, onlarca entrika çevirdiği, başına bin bir türlü bela açtığı insan, Feride kardeşi olabilir mi? Bu gerçek mi? Kötü yollara düşsün diye uğraştığı, Tunç’la hain planlar kurup, tecavüz etsin diye elinden geleni yaptığı, Selim’in koynuna soktuğu, nefret ettiği kadın, Feride kardeşi mi?
Feride’yse neler olduğunu tek tek polise anlatırken, dudaklarından Eylül beni oraya kapattı dökülürken aklında soru işaretleri vardır? İyi de neden beni Eylül kaçırdı, Emine’yle Eylül’ün bağlantısı nedir? Neler olmaktadır? Öte yandan düğün telaşı kapıdadır, herkes bu acı olayı Feride’nin atlatmasını istemektedir, çünkü düğün vardır?
“Azizem..” dediği andan itibaren her şey yerinden oynamaya başlar Cesur için, aylardır aradığı, aşık olduğu kadın, “Şahin’in” kızı mıdır? Bu nasıl iştir? Bu nasıl bir olaydır? Cesur’u bekleyen sorular, aklını karıştıran şeyler ve Kemal..
Cesur’un artık planlarını değiştirme zamanı gelmiştir. Çünkü Şahin’in şirket içlerini boşalttığını da öğrenmiştir. Cesur’un yeni bir planı vardır, hem para hem de Azize için hainlikler peşine düşer öte yandan Kemal tehlikenin farkındadır ama karısıyla ve ailesiyle “bu” tehlikenin farkında olarak zaman geçirir.. Cesur artık düşmanıdır, Şahin’in söylediklerinde doğruluk payı vardır..
Öte yandan Sait’den kurtulan Umut’u bekleyen şey babasının çevirdiği üçkağıtlardır. Umut bu meselenin hesabını sormak için babasına yüklenirken, Sait’in boş durmaya niyeti yoktur, hedefinde “yeni” bir hainlik vardır, hedefinde Umut’un kardeşi, Kader vardır..
Sezon Finaline doğru giderken sizlere son Tüyoları paylaştım, bundan sonra artık tüyo olmayacak arkadaşlar, bombalar peş peşe geliyor, zaten deli gibi izliyoruz. Bu güne kadar bana desteğiniz için teşekkür ederim, Tüyolarımız, yeni sezonda, 2. Haftadan itibaren, ölmez sağ kalırsam yine devam edecektir.
Beni affet 580. Bölüm Özeti 9 Haziran Pazartesi Şahin’in diğer ailesine açılan kapıların anahtarlarını elinde tutan Kemal, ailesi üzerine oynanan oyunların kaynağına ulaşır. Kemal Sevgi’yi de alarak Cesur’un evini basarken, Şebnem ise kocası Şahin’i geri kazanmak ister.Diğer yandan Umut ve Leyla’ya tuzak kurmaya çalışan Sait ve Kadir, beklemedikleri bir manzarayla karşılaşır.

Beni Affet 580. Bölüm Fragmanı 


Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.