Beni Affet 581. Bölüm Tek Parça Full izle 10 Haziran 2014



Beni Affet 581. BolumBeni Affet 581. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 581. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 581. Bölüm Tek Parça HD seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 581. Bölüm izle

Beni Affet 581. Bölüm Fragmanı ve ÖzetiFeride’yi kaçıranın izini bulan Cüneyt, son sürat Feride’ye doğru yaklaşır. Son ana kadar Cüneyt’in kendisini kurtaracağına dair umudunu kaybetmeyen Feride, kendisini bir ipin ucunda sallanırken bulur. Eylül’ün uygulamaya koyduğu plan çığırından çıkar. Öte yandan Tunç Feride ve Eylül’ün kardeş olduğunu öğrenir.
Beni affet 581. Bölüm Özeti 10 Haziran Salı Her yerde yılmadan Cesur’u arayan Kemal, sonunda önemli bir ipucuna ulaşır. Kemal Cesur’un saklandığı yeri bulurken, Cesur ise Bahar’ın peşindedir. Göreceği manzara Cesur’u şaşkına çevirirken, Şahin’in kendisini aklama çabaları sürer. Leyla tarafından ihbar edilerek gözaltına alınan Sait ise yine dört ayağı üzerine düşer.

Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.