Beni Affet 585. Bölüm Tek Parça Full izle 16 Haziran 2014



Beni Affet 585. BolumBeni Affet 585. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 585. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 585. Bölüm Tek Parça seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 585. Bölüm izle

BENİ AFFET 585. BÖLÜM ÖZETİ: Tunç delil peşinde. Bahar neler olduğunu anlamaya çalışarak Kemal’i takip eder. Kemal karısına bütün planı anlatmak zorunda kalacaktır. Cesur ise Kemal’e hain bir son hazırlamak için iş başındadır. Şahin’e dair her şeyi öğrenerek onun yakasına yapışan Umut’un dünyası başına yıkılmıştır. Sevgi de Umut’u dizginlemek için oradayken, yaptıklarından pişmanlık duyan Şahin ailesi için canını vermeye hazırdır. 

Beni Affet 585. Bölüm Fragmanı :Eylül’ün Feride’ye yaklaşmasını engellemek için mahkeme kararı alan Cüneyt ve Feride, bunu Eylül’e söyler. Feride ablası olduğunu bilmediği Eylül’e nefretini kusarken, Eylül ise Feride’den duyduklarıyla mahvolur. Öte yandan Tunç, Eylül ve Feride’nin kardeşliğini kanıtlayacak delilin peşindedir.


Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.