Beni Affet 587. Bölüm Tek Parça Full izle 18 Haziran 2014



Beni Affet 587. BolumBeni Affet 587. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 587. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 587. Bölüm Tek Parça HD seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 587. Bölüm izle

Beni Affet 587. Bölüm Fragmanı ve Özeti Feride’nin kına heyecanı tüm aile üyelerini bir araya getirirken, Kemal ve Bahar’ın da evlilik arifesindeki çifte anlamlı bir hediyesi vardır. Tunç bu mutlu aile tablosunun dışında yer almayı seçer. Ancak Feride ve Cüneyt ona doğru sürpriz bir adım atar. Feride konusunda içi içini kemiren Eylül, Tunç’un uyarılarına rağmen yine yerinde duramaz. 
Bu sırada hem paraya hem de Bahar’a kavuşmanın hayalini kuran Cesur, Kemal’in peşindedir. Kozanların evine kadar ulaşan Cesur, planını uygulamaya koyabilecek midir? Ailesini geri kazanmakta kararlı olan Şahin, Şebnem’den boşanmak ister. Beyninden vurulmuşa dönen Şebnem’in sabrı sınırlarını aşmak üzeredir. Nikaha sayılı günler kala Kozan Ailesi’nde hazırlıklar son sürat devam ederken, Feride’yi gözünden sakınan Cüneyt, Eylül’ün yine bir işler karıştıracağından şüphelidir.
Beni affet 587. Bölüm Özeti 18 Haziran Çarşamba Eylül ise bir yandan kardeşi Feride’ye yaptıklarından pişmanlık duyarken, bir yandan da Feride’yi Kozan ailesine bırakmamakta kararlıdır.
Bahar ve Kemal bir süre de olsa kendi hayatlarına dönerken, Bahar’ın şikayette bulunmasının üzerine aranan Cesur, polisin elinden kurtulmaya çalışır.
Şahin ise olanlardan nasibini alan Şebnem’e bir teklifte bulunur. Ailesiyle tartışan Kader, gerçekte kim olduğunu bilmediği Sait’in yanındadır.

Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.