Beni Affet 595. Bölüm Tek Parça Full Hd izle 8 Eylül 2014



Beni Affet 595. BolumBeni Affet 595. Bölüm Full Tek Parça izle,Beni Affet 595. Bölüm Full Tek Parça izle,Beni Affet 595. Bölüm Full Tek Parça seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 595. Bölüm izle

Beni Affet 595.Bölüm özeti:Kemal in Şahin in Verdiği Paraları koyduğu deponun yerini bulan Bir işarete ulaşmak için Cüneyt ve polis le birlik te oraya gider.Ancak Paranın Peşinde Olan Cesurda Orda olmak tadır.

Babasının Ölümüne Çok üzülen Kader sait le beraberdir.Sevgi ve umut Kader için üzülürken Kader Kendisini Hiç beklemediği Bir durum da bulur ve heycana kapılır.

Eylülün Kardeşlik Konusunda Ona Yalan Sölediğini sanan Feride ve Yıldız Bunun Altında Yatan Sebepleri Çözmeye Çalışır.Kendisini Daha Fazla Tutamayan Feride Eylül ün Yangınla ilgili anlattıklarını Yıldız a Açıklar.

Eylül ise Hala Yangını Çıkaranın Osman Kozan Olduğunu Düşünüyor ve Bunu Feride ye Kanıtlamak için Çabalamakta olduğu Görülüyor..

Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.