Beni Affet 610. Bölüm Tek Parça 29 Eylül 2014



Beni Affet 610. BolumBeni Affet 610. Bölüm Full Hd izle,Beni Affet 610. Bölüm Full Hd izle,Beni Affet 610. Bölüm Full Hd seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 610. Bölüm izle

Kemal'e ne olduğunu öğrenmek isteyen Bahar, Cesur’u tuzağına çekerek konuşturmak ister.

 Kemal’e kavuşmak için ne gerekiyorsa yapmaya hazır olan Bahar, suçlamaları inkar eden Cesur’un anlattıklarına inanmaz. Cesur artık Bahar tarafından tamamen köşeye sıkışmış bu işten sıyrılma çabasındadadır. 

Geçirdiği kazadan sonra kendine gelemeyen Kemal’in yanında sürpriz bir isim vardır. Kaseti almak isteyen Dilek’in yüzünü kamera kaydından gören Yalçın, olan biteni Osman’a anlatır. Dilek’in yangını kurcaladığını anlayan Osman şoke olur. Eylül Yalçın’ın elindeki kaseti ele geçirmek konusunda hala kararlıdır. Öte yandan Zühre, Tunç’u Eylül’ün yanından uzaklaşması için ikazda bulunur.

Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.