Beni Affet 639. Bölüm Tek Parça izle 7 Kasım 2014


Beni Affet 639. Bolum

Beni Affet 639. bölüm Özeti: Bahar Doktorun Uyarısından Sonra Kemala Yaşadıkları Eski Dönemleri Hatırlatır.

Sevgili iken Yaşadıkları şeyleri Anlatır Ve Gösterir. Bu Durum Bahar'ın Da Çok Hoşuna Gitmeye Başladığını Görüyoruz.

Bahar Kendiside Bu Eskiden Yaşadıkları Olayları Kendi de Gözünün Önünden Geçirdiği için Daha Çok sevinir.

Öte yandan Kader’i Sait’ten uzak tutmak isteyen Leyla, olanları Umut’a söylemek ister.

Cüneyt ve Feride son zamanlarda yaşananlar hakkında ne yapacaklarını konuşurlar. Bu sırada kendine gelen Zühre’nin sağlığında ciddi bir hasar kalmıştır.

Kozan ailesini ifşa etmek isteyen Eylül bir dergiye yangınla ilgili röportaj verirken, geçmişte Kozan’lara yaptığı kötülüklerin ortaya çıkmak üzere olduğunu görür.

Beni Affet 639. Bölüm Tek Parça HD izle 06-11-2014,Beni Affet 639. Bölüm Hemen izle,Beni Affet 639. Bölüm internetten seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 639. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 639. Bölüm internetten izle,Beni Affet 639. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 639. Bölüm Takılmadan izle,Beni Affet 639. Bölüm izle

Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.