Beni Affet 641. Bölüm Tek Parça izle 11 Kasım 2014


Beni Affet 641. BolumBeni affet 641. Bölüm Özeti: Star Tv nin Fenomen Dizisi Haline gelen Beni Affet Dizisi Hafta içi Her gün saat 19.45 te Star tvde izleyici Rekorları Kıran Dizi Bu Günde Bomba Gibi Bir Bölümle Karşınızda Bölüm yayınlandığı Andan itibaren Sitemizde izleyebilirsiniz..

Beni Affet 641. Bölüm Full Tek Parça izle 11-11-2014,Beni Affet 641. Bölüm Full izle,Beni Affet 641. Bölüm Tek Parça seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 641. Bölüm Full Tek Parça izle,Beni Affet 641. Bölüm Full Hd izle,Beni Affet 641. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 641. Bölüm Full Hd izle,Beni Affet 641. Bölüm izle

Yaptığı Büyük Hatan Sonra Zühre Hanım Artık görmeyecektir Bun Olaylardan Sonra Zühre Hanım Oğlu Kemal ile Karşı Karşıya Gelir . Fakat Oğlu ile Bayabi Hasret Gideren Zühre Hanım Oğlu Kemal'in Hafızasının Kaybettiğinden Habersizdir.
Annelerinin Çok sevindiğini Gören Tunç ve Feride Annesinin Daha Zarar Görmemesi için Ona Uzak Durmasını Söylerler.
Kemal'in Bu Halinden Dolayı Perişan Olan Bahar'ise Cesur'u,Kendinden Uzaklaştırmaya Çalışır. Cesur’u Bahar’ın yanında görerek küplere binen Osman Cesur’a saldırır.

Osman Beyin Sinirinden Bahar ve Sevgide Nasiplerini Alırlar. .
Leyla ise Kaderi'in Adının Tolga die Bildiği Sait'e Olan Aşkından Çaresizdir..




Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.