Beni Affet 646. Bölüm Tek Parça izle 18 Kasım 2014


Beni Affet 646. BolumBeni Affet 646. Bölüm ÖZeti:Eylül geçmişte Osman’ı öldürmek için kiralık katil tutmak suçundan gözaltına alınır. Feride de durumu anlamak için karakoldadır. Cüneyt’le karşılaşan Feride, Eylül’ü suçlayanın kim olduğunun cevabını ararken, bu süreci başlatan isim olan Osman, mağduru oynar.
Feride ve Eylül’ü bulmak isteyen Aziz, Osman’ın evine gelir.
Kemal’in Yusuf’u almak isteyen babasına karşı çıkması, Bahar için yeni bir umut ışığı olur. Evliliğini kurtarmak isteyen Bahar, kocasından vazgeçmemekte kararlıdır.
Öte yandan Kader’e oynadığı oyunu sürdüren Sait, kendisini affettirmek için Kader’in abisi Umut’la yüzleşir. Ancak Sait’in şakağına silah doğrultuluyor.Beni Affet 646. Bölüm Full izle 18-11-2014,Beni Affet 646. Bölüm Donmadan izle,Beni Affet 646. Bölüm Youtube seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 646. Bölüm Donmadan izle,Beni Affet 646. Bölüm Takılmadan izle,Beni Affet 646. Bölüm Hemen izle,Beni Affet 646. Bölüm Hemen izle,Beni Affet 646. Bölüm izle
Evlilikleri üzerindeki engelleri kocasıyla birlikte aşmak isteyen Bahar, Kemal’in yanında olmak ister. Bahar ve Kemal’in yeniden bir araya gelmesini isteyen Sevgi ve Yıldız iki aşığa anlamlı bir sürpriz hazırlarken, hafızasında hiç bir anı canlanmayan Kemal’in sözleri Bahar’ın kalbini yaralar. Umut Sait’e öfke saçarken, hain planını sürdüren Sait Kader’den af diler.
Eylül’ü parmaklıklar ardından çıkarabilecek tek kişi olan Osman’ın Eylül’ü öfkelendiren bir teklifi vardır. Bunu öğrenen Feride soluğu Osman’ın yanında bulur. Eylül konusunda Osman’ı suçlayan Feride, kocası Cüneyt’le de karşı karşıya gelir. Aziz ise Eylül’ün evini bulur.


Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.