Beni Affet 650. Bölüm izle 24 Kasım 2014


Beni Affet 650. Bolum
Beni Affet 650. Bölüm Özeti: ;Kemal’in hafızasının bir türlü yerine gelmesi, Osman’ın “ailesini” bir araya getirmek için çevirdiği entrikalar herkesi etkilemektedir. Osman, “Kemal’le Bahar’ı birbirlerinden uzaklaştırmak için Yusuf bebeği kaçırmıştır. Herkes “Yusuf’un” kaçırıldığını sanırken, aslında bu gerçeğin arkasından Osman Kozan vardır..Beni Affet 650. Bölüm Full Tek Parça izle 24-11-2014,Beni Affet 650. Bölüm Full Tek Parça izle,Beni Affet 650. Bölüm Takılmadan seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 650. Bölüm Takılmadan izle,Beni Affet 650. Bölüm Full Tek Parça izle,Beni Affet 650. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 650. Bölüm Takılmadan izle,Beni Affet 650. Bölüm izle
Yusuf’u bir şekilde Bahar’dan kopartmayı kafasına koymuş olan Osman Kozan bu durumu kullanıp, bir şekilde velayet davası açar, gerekçe basittir. Bahar’ın çocuğa bakamaması, vakti zamanında akıl hastanesinde birkaç gün geçirmesi, Kemal’in de hafızasının yerinde olmaması..
Bahar bunu öğrendiğinde beyninden vurulmuşa döner, artık yolun sonudur, evladından asla vazgeçmeyecektir, ölüm belki de her şeyin sonu olacaktır, belki de her şeyi başlangıcı. Ama kimse onun cesedini çiğnemeden Yusuf’u elinden alamayacaktır..
Öte yandan, Feride’yi takip eden Aziz, Sait’le olan kavgada araya girmiş, yaralanmıştır. Feride “kim bu adam” diye sorular sorarken, Cüneyt olan biteni öğrenmiş, hastaneye gitmiştir. Feride “aklını mı kaçırmıştır? Sait’le ne işi vardır..
Artık “Cüneyt’in” sabrı kalmamıştır. Feride’nin karşısına çıkar “yeter artık” der, “yeter, bir tercih yapma zamanı geldi! Sen benim karımsın “artık benim yanımda olacaksın! Eylül’den uzak duracaksın” Feride afallar, kardeşiyle Cüneyt’in arasında sıkışır kalır.
Feride’nin Aziz’le karşılaşması, “bir” yüzleşmeyi de peşinden getirecektir. Aziz “neden” Feride ve Eylül’ü aramaktadır, bütün bu sorunların yanıtları bu hafta verilecektir.
Cüneyt’in bu resti karşısında kafası karışan Feride ne yapacağını bilemez. Öte yandan Eylül, kendisi için başını belaya sokan Feride’yi gördüğünde, geri adım atmaya karar vermiştir. Osman’ın imzalamasını istediği kağıdı imzalar ama hiçbir şey hesapladığı gibi gitmeyecektir, Eylül’ü bekleyen şey, hapistir..
Sait hain planları doğrultusunda Kader’i etkisi altına almıştı, ama her şeyi ortaya çıkması işleri iyice karıştırmıştır. Kader’in gönlünü almak için her şeyi yapar Sait ve sonunda onun kalbini yeniden kazanır.. İşler gidere karışmaktadır.
Beni Affet 650. Bölüm özeti; Eylül’ü parmaklıklar ardından çıkarabilecek tek kişi olan Osman’ın Eylül’ü öfkelendiren bir teklifi vardır. Bunu öğrenen Feride soluğu Osman’ın yanında bulur. Eylül konusunda Osman’ı suçlayan Feride, kocası Cüneyt’le de karşı karşıya gelir. Aziz ise Eylül’ün evini bulur.

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.