Beni Affet 652. Bölüm Tek Parça izle 26 Kasım 2014


Beni Affet 652. BolumBeni Affet 652. Bölüm Özeti: Star Tv nin Her zamanki Gibi Bir Birinden Güzel Sahneler Duygusal Bölümlerle Beni Affet 652. Bölüm ile 26 Kasım 2014 Salı Günü saat 16.45 te Star da Bölüm Yayınlandıkta Hemn Sonra Sitemizden izlemeniz Mümkündür. Beni Affet 652. BölümTek Parça izle 26-11-2014,Beni Affet 652. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 652. Bölüm Full Hd seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 652. Bölüm internetten izle,Beni Affet 652. Bölüm Full izle,Beni Affet 652. Bölüm Full Hd izle,Beni Affet 652. Bölüm Donmadan izle,Beni Affet 652. Bölüm izle

Osman’ın ikili oynadığını anlayan Feride, Eylül’ü parmaklıklar ardından kurtarmak ister. Bunun için tetikçi Sait’e ulaşmayı düşünen Feride Tunç’tan yardım ister.

 Eylül’ü ziyarete giden Tunç, ona nasıl bir tavsiye verir? Feride’yle ayrı saflara düşen Cüneyt ise karısının güvenini boşa çıkarmak istemez. 

Kemal’le eski günlerine dönme çabası işe yaramayan Bahar perişan haldedir. Kızının üzülmesine dayanamayan Sevgi, Kemal’le konuşmaya gelir.

 Ancak Kemal’in sözleri Sevgi’yi kızdırır. Öte yandan Kader, Sait’le yaşananlardan sonra canına kıymak ister. Kız kardeşini arayan Umut, Kader’i uçurumun kenarında bulur

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.