Beni Affet 653. Bölüm Tek Parça izle 27 Kasım 2014


Beni Affet 653. BolumBeni Affet 653. Bölüm Özeti: Star Tv nin Günlük Dizilerin de Beni Affet 653. Bölüm ile Bomba Gibi Sahneler ile Hayranları ile Buluşuyor.Geçtiğimiz Bölüm'de Aksiyon Dolu anların Yaşandığını Biliyoruz.Acaba Beni Affet 653. Bölüm de Neler Olacak Merak Konusu ?  Beni Affet 653. Bölüm Tek Parça izle 27-11-2014,Beni Affet 653. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 653. Bölüm Donmadan seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 653. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 653. Bölüm Takılmadan izle,Beni Affet 653. Bölüm Full izle,Beni Affet 653. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 653. Bölüm izle Osman Bey Bahar'ın Tuttuğu Avukatı Bulur Ve onunla Görüşür Tehdit Eder Bunun Yüzünden Avukat Bu Davaya Ben Bakmıcam Der Bunu Öğrenen Bir Koşuda Soluğu Osman Beyin Yanında Alır. Bahar Avukatın Cesur Tuttuğunu Öğrenince Bil Hayri Öfkelenir. Oğlunu Vermemekte Kararlı Olan Bahar Alıp Yusuf'u Uzaklara Kaçmak ister.. Sevgi’nin de dahil olmasıyla ortalık karışır. Leyla ise Kader’e Sait’in gerçek yüzünü göstermekte kararlıdır.
Feride Bunca Olayla Beraber Bide Eylül'ü Üstüne Yapılan Bu Suçlamalardan Ötürü Onu Kurtarmaya Çalışırken Tunç'da Feride'ye Elinden Gelen Desteği Yapmakta . Öte Yandan Cüneyt de Eşinin Gönlünü Tekrardan Kazzanmak için Ona Güzel Bir Süpriz Hazırlamaktadır. Cüneyt her şeye yeniden başlamak için Feride’yi beklerken, Feride’nin sürpriz bir ziyaretçisi vardır.
Beni Affet 653. Bölüm Özeti  Eylül ve Osman’ın çekişmesi Feride’yle Cüneyt’i birbirlerinden hızla uzaklaştırırken, bu duruma üzülen Zühre kendini suçlar. Eylül’ün mecburen Osman’la anlaşmasının ardında yatan sebepleri anlayan Feride, Osman’dan yaptıklarının hesabını sormak ister. Aile içinde yaşanan tartışmada herkes tarafını belli edecektir.

Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.