Beni Affet 779. Bölüm izle Son !! Star Tv 25 Mayıs 2015 #Beniaffet



Beni Affet 779. Bölüm Özeti: 
çok fazla Güzel Bir Bölüm ile Fanlarını Heyecanlandıran sıra Beni Affet Sosyal Medyada Baya Reğabet Görmeye Başlamıştır.Beni Affet 25 Mayıs 2015 Cuma Günü 779. Bölüm ile izleyenleri Ekran Başına Kitlemeye Devam ediyor...

Beni Affet 779. Bölüm Takılmadan izle 25-05-2015,Beni Affet 779. Bölüm internetten izle,Beni Affet 779. Bölüm Donmadan seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 779. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 779. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 779. Bölüm Donmadan izle,Beni Affet 779. Bölüm derhal izle,Beni Affet 779. Bölüm izle

Berat, Cesur’la ilgili bildiği her şeyi Kemal’e anlatır. Berat’ın ağzından dökülen her sözle daha da sinirlenen Kemal, ikisini de parmaklıklar ardına göndermeye kararlıdır. fakat planları suya azalma gösteren yürekli, Berat’ın sonunu getirmek için harekete geçer. Leyla’nın Sait’le gideceğini öğrenen ümit, Leyla’dan gerçekleri anlatmasını ister.
 fena günleri geride bırakan Feride, Bahar’la beraber bebeği için hazırlık yapar. Bu sırada Mustafa’nın Tunç’un babası olduğunu anlayan Osman, geçmişte karısı Zühre’ye yaptığı kötülük yüzünden ondan intikam almak ister. Mustafa kendi mezarını kazarken, Osman’ın fena bir şey yapacağından endişelenen Cüneyt ve Zühre yetişebilecek midir?

kelime sayısı: 163

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.