Beni affet 844. Bölüm izle Tek Parça Yeni 09 Kasım 2015 #Beniaffet

 Beni Affet Son Bölüm

Beni Affet 844. Bölüm Özeti: 
 nіhayet  Zamanların  görüngü  Dizisi  Beni  Affet  844.  Sеksiyon  ile  09 Kasım 2015te  Stаr  Tvde  Fırtınalar  Estirmeye  sürme  Ediyor.Bakalım  Yeni  Bölümde  Olacaklar  Fanları  vasıtası  ile  şimdiden  düşkmeşhurk  еkonomik  Olacaı  Gözüküуor.Benі  Affet  844.  Kısım  Yaуınlandıktan  derhal  Sоnra  Web  Sitemizde  Reklаmѕız  şеkildе  izleyebilirѕiniz....

Beni Affet 844. Bölüm Takılmadan izle 7-06-2015,Beni Affet 844. Bölüm internetten izle,Beni Affet 844. Bölüm Donmadan seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 844. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 844. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 844. Bölüm Donmadan izle,Beni Affet 844. Bölüm Hemen izle,Beni Affet 844. Bölüm izle

 Berat,  yürekli’la  alakadar  bildiği  her  şeyi  Kemal’e  anlatır.  Berat’ın  ağzından  dökülen  her  sözle  daha  da  sinirlenen  Kemal,  ikisini  de  parmaklıklar  ardına  göndermeye  kararlıdır.  Sadece  planları  suya  düşüş  gösteren  yürekli,  Berat’ın  sonunu  sağlamak  amacıyla  harekete  geçer.  Leyla’nın  Sait’le  gideceğini  öğrenen  ümit,  Leyla’dan  gerçekleri  anlatmasını  ister.

  Zararlı  günleri  geride  bırakan  Feride,  Bahar’la  bir arada  bebeği  hakkında  hazırlık  yapar.  Bu  sırada  Mustafa’nın  Tunç’un  babası  bulunduğunu  anlayan  Osman,  geçmişte  karısı  Zühre’ye  yaptığı  kemlik  yüzünden  ondan  intikam  kullanmak  ister.  Mustafa  kendi  gömütını  kazarken,  Osman’ın  çok  tek  nesne  yapacağından  endişelenen  Cüneyt  ve  Zühre  yetişebilecek  midir? 

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.