Beni affet 845. Bölüm izle Yeni Bölüm Full Online 10 Kasım 2015 Star Tv #Beniaffet

 Beni Affet Son Bölüm

Beni Affet 845. Bölüm Özeti: 
 Bomba Gibi Heyecan Dolu Bir Bölüm ile Yine Star Tv'de Yer Yerinden Oynatacak Olan Dizi Beni affet 10 Kasım 2015 Salı Günü Sizlerle Kaldığı Yerden Bomba Gibi Heyecanlı Bir Bölüm ile Star Tv'de Sizlerle Kaldığı Yerden Devam Ediyor.Kemal ile Bahar Yine Ayrılıyorlarmı Yoksa Bir Mucize Gerçekleşip Tekrar Barışacaklarmı? Bahar Yeniden Yürüyecekmi ? Gerçekten Merak Dolu Bir Bölüm ile Sizlerle 10 Kasım 2015'te Star tv'de Sizlerle...

 Beni Affet Son BölümBeni Affet 845. Bölüm Takılmadan izle 10-11-2015,Beni Affet 845. Bölüm internetten izle,Beni Affet 845. Bölüm Donmadan seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 845. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 845. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 845. Bölüm Donmadan izle,Beni Affet 845. Bölüm Hemen izle,Beni Affet 845. Bölüm izle

Beni Affet Geçtiğimiz Bölüm Olanlar

 Berat,  yürekli’la  alakadar  bildiği  her  şeyi  Kemal’e  anlatır.  Berat’ın  ağzından  dökülen  her  sözle  daha  da  sinirlenen  Kemal,  ikisini  de  parmaklıklar  ardına  göndermeye  kararlıdır.  Sadece  planları  suya  düşüş  gösteren  yürekli,  Berat’ın  sonunu  sağlamak  amacıyla  harekete  geçer.  Leyla’nın  Sait’le  gideceğini  öğrenen  ümit,  Leyla’dan  gerçekleri  anlatmasını  ister.

  Zararlı  günleri  geride  bırakan  Feride,  Bahar’la  bir arada  bebeği  hakkında  hazırlık  yapar.  Bu  sırada  Mustafa’nın  Tunç’un  babası  bulunduğunu  anlayan  Osman,  geçmişte  karısı  Zühre’ye  yaptığı  kemlik  yüzünden  ondan  intikam  kullanmak  ister.  Mustafa  kendi  gömütını  kazarken,  Osman’ın  çok  tek  nesne  yapacağından  endişelenen  Cüneyt  ve  Zühre  yetişebilecek  midir? 

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.