Beni Affet 877. Bölüm izle 24 Aralık 2015 Perşembe Star Tv Son Bölüm



Beni Affet 877. Bölüm Özeti:
Son Zamanların Fenomen Dizisi Beni Affet 877. Bölüm ile 24 Aralık 2015'te Star Tv'de Fırtınalar Estirmeye devam Ediyor.Bakalım Yeni Bölüm'de Olacaklar Fanları Tarafından Şimdiden Merak Konusu Olacaı Gözüküyor.Beni Affet 877. Bölüm Yayınlandıktan Hemen Sonra Web Sitemizde Reklamsız Olarak izleyebilirsiniz....

Beni Affet 877. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 877. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 877. Bölüm Donmadan izle,Beni Affet 877. Bölüm Hemen izle,Beni Affet 877. Bölüm izle

Berat, Cesur’la ilgili bildiği her şeyi Kemal’e anlatır. Berat’ın ağzından dökülen her sözle daha da sinirlenen Kemal, ikisini de parmaklıklar ardına göndermeye kararlıdır. Ancak planları suya düşen Cesur, Berat’ın sonunu getirmek için harekete geçer. Leyla’nın Sait’le gideceğini öğrenen Umut, Leyla’dan gerçekleri anlatmasını ister.

 Kötü günleri geride bırakan Feride, Bahar’la birlikte bebeği için hazırlık yapar. Bu sırada Mustafa’nın Tunç’un babası olduğunu anlayan Osman, geçmişte karısı Zühre’ye yaptığı kötülük yüzünden ondan intikam almak ister. Mustafa kendi mezarını kazarken, Osman’ın kötü bir şey yapacağından endişelenen Cüneyt ve Zühre yetişebilecek midir?

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.