Beni Affet 878. Bölüm izle Star Tv Cuma Yeni Bölüm !! 25 Aralık 2015



Beni Affet 878. Bölüm Özeti:
izleyneleri Hayrete Düşürecek Bir Bölüm ile Beni Affet Fanlarını Ekran Başına Kitlemeye Devam Ediyor.Üst Üste Aksiyonlar Yaşayan Kemal Oğlu Yusuf için Elinden Geleni Yapıyor Fakat işler Karışmaya Başlamıştır..

Beni Affet 878. Bölüm Takılmadan izle 25-12-2015,Beni Affet 878. Bölüm internetten izle,Beni Affet 878. Bölüm Donmadan seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 878. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 878. Bölüm Youtube izle,Beni Affet 878. Bölüm Donmadan izle,Beni Affet 878. Bölüm Hemen izle,Beni Affet 878. Bölüm izle

Berat, Cesur’la ilgili bildiği her şeyi Kemal’e anlatır. Berat’ın ağzından dökülen her sözle daha da sinirlenen Kemal, ikisini de parmaklıklar ardına göndermeye kararlıdır. Ancak planları suya düşen Cesur, Berat’ın sonunu getirmek için harekete geçer. Leyla’nın Sait’le gideceğini öğrenen Umut, Leyla’dan gerçekleri anlatmasını ister.
 Kötü günleri geride bırakan Feride, Bahar’la birlikte bebeği için hazırlık yapar. Bu sırada Mustafa’nın Tunç’un babası olduğunu anlayan Osman, geçmişte karısı Zühre’ye yaptığı kötülük yüzünden ondan intikam almak ister. Mustafa kendi mezarını kazarken, Osman’ın kötü bir şey yapacağından endişelenen Cüneyt ve Zühre yetişebilecek midir?

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

a
Blogger tarafından desteklenmektedir.